piątek, 24 maja 2013

Zaczynać wszystko Drugi raz?



Podobno Marcin Wolski to karabin maszynowy pomysłów. Sam mi się przyznał, że pisząc książkę sam nie wie jak ona się skończy, czy będzie happy end czy nie. Wiec oto jeden z jego pomysłów.

Sięgając po tą książkę pierwsze, co rzuciło mi się w oczy i zachęciło do kupienia jej w empiku, był cytat na okładce, „Jeśli są na tym świecie pechowcy od chwili poczęcia, to Antoni Jurkowski z pewnością do nich należał" i chyba z jego powodu kupiłem właśnie tą książkę. I powiem ja się nie zawiodłem na niej.

A o co w niej chodzi? Już wam mowie. Wyobraźcie sobie człowieka od samego urodzenia pechowego, co nigdy nic mu się nie udało. Żona od niego odeszła, nie ma kolegów jest skazany tylko na siebie. I już prawie umiera w szpitalu. Ale wtedy w szpitalu coś się zmienia!! Zapytacie, co?? Co może się zmienić w życiu takiego nieudacznika??


A jak wam powiem, że jak to w tanich produkcjach z Sendlerem, nasz Antek dostaje majątek po zaginionym przodku, że staje sie niesamowicie bogaty?? Co wy na to?? Myślicie ok ma kasę, ale już i tak umiera. A jak wam powiem ze jest na świecie pewien lekarz, co potrafi was odmłodzić o 5-10 a nawet 20 lat?? Nie wierzycie mi ja wiem to dobrze. Wiec zapraszam zaglądnijcie do książki.

Ale pewnie teraz sadzicie ma kasę, jest znowu młody, to teraz żyje jak chce i robi, co chce? A pamiętacie takie hasło "Z wielkimi pieniędzmi łączy się wielka odpowiedzialność" A nasz bohater chyba po troszkę o tym zapomniał, ale i nie tylko o tym!

Nie wiem czy pamiętacie, ale on chyba ma żonę?? Tak właśnie ma! A jak dodam do tego, że jest pazerna i chce pieniędzy? Wiec pomyślcie sobie teraz, macie majątek a musicie się podzielić z osoba, której nie nawiedzicie! Jasne, że nie chcecie tego zrobić wiec chyba najłatwiej będzie uciekać w świat prawda? Ale co wy na to, że żony kochanek jest bossem włoskiej mafii i ona zleca mu polowanie??

Chcecie się dowiedzieć, co z tego wyjdzie? Czy uda się Antoniemu uciec przed żoną i żyć sobie spokojnie??? To ja już więcej wam nie mowie, co i jak! Ale za to zapraszam do książki: Drugie Życie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...