wtorek, 19 maja 2015

Stosik Warszawskich Targów Książki

Targi książek w Warszawie to moje małe święto. To 4 dni świetnej zabawy w doborowym towarzystwie blogerów, autorów i po prostu znajomych. Zawsze po powrocie z nich mam już w głowie plan kogo chciałbym zobaczyć i zdobyć autograf za rok. W tym roku po raz pierwszy nie występowałem w roli zwykłego zwiedzającego lecz stoiska odwiedzałem jako bloger, choć na mojej plakietce widniało "Gość". Jednak te targi były wyjątkowe dlatego, bo kupiłem na nich tylko jedną książkę lecz stosik wygląda troszkę okazalej niż mogłoby się wydawać. A to wszystko za sprawą wymiany książek organizowanej przez portal Lubimy Czytać. Więc nie pozostaje mi nic innego jak Was do niego zaprosić.

Kompleks 7215 - Książka Bartka Biedrzyckiego jednego ze Szczurów Wrocławia. Kompleks to historia Warszawskiego metra dwie dekady po wojnie atomowej. Wchodząca w skład Fabrycznej Zony.

Zły Jednorożec - krzyczała do mnie jak tylko zobaczyłem tę fantastyczną okładkę z jednorożcem który na rogu ma zabitą wiewiórkę. Ta książka będzie najprawdopodobniej pierwsza zrecenzowana na blogu. A ja Wam mogę zdradzić, że jest to trylogia, a drugi tom będzie nazywać się "Puchaty smok".

Dom pod pękniętym niebem - Jedyna książka jaką kupiłem. I chociaż przy podpisywaniu jej Marcin stwierdził, że to literatura dla dziewczyn ja bardzo chętnie ją przeczytam i napisze kilka słów opinii.

Na psa urok - To książka, która dostałem od Anny Sokalskiej specjalnie dla jednego z Was. "Na psa urok" będzie pierwszą książką, którą można będzie wygrać w pierwszym konkursie. Mam już pewien pomysł, więc bądźcie cierpliwi.

Boy 7 - Książka która zdobyłem podczas z jednego z losowań na stoisku Granice.pl. Zaintrygował mnie opis i okładka.

Trylogia. Autostopem przez Galaktykę - Książka mych marzeń już wiele lat próbuje znaleźć i w końcu mi się udało! I to aż 3 tomy na raz w jednej książce. To chyba moja najlepsza zdobycz targowa.

Łzy Diabła - Tak wiem mam już tę książkę i tak jest nawet recenzja na blogu. Więc jak już możecie się domyślić jest to kolejna pozycja dla Was. Tylko przy tej konkurs będzie znacznie trudniejszy!

Los Angeles Lakers - Książka która ukazuje historię jednej z moich ulubionych drużyn NBA.

Nienasycony Zwycięzca. Carlo Ancelotti - Musiałem mieć tę książkę. Biografia jednego z moich mistrzów. Człowieka, który mój ukochany Milan poprowadził do mistrzostwa ligi mistrzów!

Coolman i ja - kolejna książka która została wygrana na Granice.pl. Strasznie podoba mi się jej okładka, a co o niej sądzę już niedługo na blogu! I może ona też trafi do jakiegoś konkursu.

Dodatkowo z targów wróciłem z wieloma autografami którymi na pewno już niedługo pochwalę się Wam na Facebookowym fanpage Pajęczyny. Najbardziej mnie cieszą te które dostałem od Witolda Vargasa oraz Johna Flanagana!

Udało mi się zdobyć również wiele gadżetów jak zakładki, przypinki, ołówki. Ale moimi najbardziej cennymi zdobyczami są plakat z autografem Dark Crayona oraz naszyjnik Zwiadowczy z liściem Dębu.

A jak u Was targowe zdobycze?

19 komentarzy:

  1. Dwie pozycje mnie zainteresowały

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, mogłeś oddać te "Łzy diabła"... na przykład mnie ;) Ciekawy stosik, taki różnorodny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały stosik :) Gratuluję zdobytych autografów :) Mnie również zaintrygowała książka "Boy 7", czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Autostopem przez Galaktykę i Łez Diabła zazdroszczę. Szczury i w moim targowym stosie :D Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten stosik ;)
    Miło było sie wymienić z Toba podczas jednego z losowań Granic...
    "Boy 7" - teraz czekam na Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile książek i gadżetów, gratuluj zdobyczy :)
    Mnie niestety nie było na targach, następnym razem sobie nie daruję :)
    Ciekawi mnie twórczość pana Mortki, chyba muszę się zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcin pisze świetnie i dla starszych i młodszych. Uwielbiam jego serię o przygodach Tappiego jak i lubię Karaibską Krucjatę :)

      Usuń
  7. Cudowne zdobycze :D Chętnie przeczytam recenzję o jednorożcu jak pojawi się na Twoim blogu. Ciekawa też jestem tej książki dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Zły będzie na blogu już za tydzień w czwartek, a może i szybciej :)

      Usuń
  8. Cudne zdobycze, dla mnie też było to święto:) Przywiozłam 7 książek w tym 3 z autografem. Miłego czytania:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane Targi :) Ten "Zły Jednorożec" zdecydowanie mnie kupił :D

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę dużo czasu na czytanie...ale nie mogę NIE ZADAĆ pytania: nie żal ci pozbywać się książek?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka ciekawych pozycji wypatrzyłam dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To czekam na ten konkurs z Łzami ....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...